30 Mart 2009 Pazartesi

ÜSÜYORUM

Bir cosku var icimde bugün kipir kipir
Uzak cok uzak bir yerleri özlüyorum
Gözlerim parke parke tas duvarlarda
Aciliyor hayal pencerelerim
Hafif bir rüzgar gibi süzülüyorum
Hafif bir rüzgar gibi süzülüyorum

Kekik kokulu koyaklardan asarak
Güvercinler ülkesinde dolasiyor
Bir cesme basi ariyorum
Yarpuzlar arasinda kendimi birakip
Mis gibi nane kokulari arasinda
Ruhumu dinlemek istiyorum

Zikre dalmis hersey
Güne gülümserken papatyalar
Dualar gibi yükselir ümitlerim
Günesle kol kola kirlarda kosarak
Siz peygamber cicekleri toplarken
Ben cesme basinda uzanmak istiyorum

Huzur dolu icimde
Ben sonsuzlugu düsünüyorum
Ey sonsuzlugum sahibi
Sana ulasmak istiyorum

Durun kapanmayin pencerelerim
Günesimi kapatmayin
Beton cok soguk üsüyorum

MUHSIN YAZICIOGLU ( Kendisini gecenlerde Kahramanmaras´ in ilcesi Göksun´ daki bir helikopter kazasinda kaybettik. )
Not: Bu siiri asimyildirim´ in sayfasindaki kendi sesinden okudugu siir videosundan aldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder